Sök på sidan

Tule sinäkin jäseneksi!

ONKO VANHALLA SATAMALLA PAIKKA SYDÄMESSÄSI?

Olet saattanut viettää aikaa ystäviesi kanssa Kittholman uimarannalla tai ehkä Vanha satama on sinulle paikka jossa sielu lepää ja voit kerätä voimia. Voit myös olla sitä mieltä, että koirapuisto on parasta mitä kaupungissa on tapahtunut viime aikoina.

Tule mukaan Pietarsaaren Vanha satama ry:hyn ja olet mukana kehittämässä aluetta ja sen merellistä kulttuuriperintöä.

Jäsenenä yhdistyksessä voit mm.
- olla mukana järjestämässä tapahtumia Vanhassa satamassa alueen toimijoiden kanssa
- vaikuttaa siihen, miten haluat aluetta kehitettävän
- olla mukana jäsenenä silkasta mielenkiinnosta, koska haluat tietää mitä Vanhassa satamassa on meneillään.

Valitset itse miten aktiivisesti haluat olla mukana. Olemme iloisia osallistumisestasi!

Jäseneksi tulet maksamalla 10 € jäsenmaksun yhdistyksen tilille: Pietarsaaren Seudun Osuupankki FI07 5567 0720 147945. Huom! Laita viestiksi nimesi, sähköpostiosoitteesi ja/tai puhelinnumerosi niin voimme olla yhteydessä sinuun.

Bankgiro [23096 B]
GamlaHamn_logotyp.png